poniedziałek, 6 lutego 2017

Coś się kończy, coś się zaczyna. Pożegnanie z New Life Easier!!!

Przychodzi czasem taki moment, w którym musimy podjąć decyzje. Albo w prawo, albo w lewo. A raczej, albo do przodu, albo do tyłu. Ta decyzja chodziła za mną już długo, kilka miesięcy temu miałam to zrobić, lecz zabrakło chęci, czasu, ogarnięcia się. Był to czas końcówki ciąży, narodzin córki, czyli czas emocji, zmartwień "jak sobie poradzę?". Lecz teraz, kiedy powoli wychodzę na prostą, nadszedł ten moment aby zrobić to, co od dłuższego czasu za mną chodziło.

Znika blog New Life Easier na Bloggerze i przechodzę na własną domenę. W końcu zamieniłam blogera na wp! Będąc już na "swoim" dalej będę kontynuować przygodę perentingową razem z Moim Zuziakiem. Jednak oprócz tego zamierzam dzielić się swoją ostatnią pasją, a dokładnie inspiracjami dekoracji wnętrz. Wszystko to zaczęło mnie interesować od czasu, kiedy pojawiła się myśl własnego "M". Oprócz wnętrz, mój top temat to kredyt, który będziemy musieli zaciągnąć aby to wszystko urządzać. Jakie mieszkanie i gdzie? Jaki kredyt? na co uważać? To wszystko już niedługo.

Pojawiam się i znikam. Teraz znajdziecie mnie tutaj:

Do widzenia i do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis zapraszam na stronę bloga na Facebooku i zachęcam do polubienia Fanpage'u. W ten sposób na bieżąco będziesz dostawać informacje o kolejnych ciekawych postach! Znajdziesz mnie również na Instagramie.