czwartek, 5 listopada 2015

Dlaczego?


Dlaczego?


Pomysł pojawił się “znikąd”. Chciałam stworzyć swój mały, “prywatny” świat. 
Świat, który mnie otacza ale widziany moimi oczami, w moim małym obiektywie.

Mój świat, w którym jest moje oczyszczenie.


Co w nim się znajduje? Miłość, przyjaźń, szczęście … ból, lęk, niepewność.

To jest mój świat, moja odpowiedź na otoczenie, na codzienne życie, gdzie mogę zadać pytanie: “Dlaczego?”.

Moja każda chwila opowiada inną historię, ma inne znaczenie - znaczenie czegoś, co kieruje moim życiem, często w postaci melodii, ponieważ to melodia sprawia że świat staje się zupełnie inny, tworząc swoją własną ścieżkę.

Czasem w głowię słyszę krzyk: Say something !


Dlatego mówię!


Witajcie w moim nowym lepszym życiu, moim New Life Easier.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się ten wpis zapraszam na stronę bloga na Facebooku i zachęcam do polubienia Fanpage'u. W ten sposób na bieżąco będziesz dostawać informacje o kolejnych ciekawych postach! Znajdziesz mnie również na Instagramie.